Palautus ja vaihto
Haluatko vaihtaa kokoa tai väriä, saitko väärän tuotteen tai onko sinulla reklamaatio?
Meiltä löytyy ratkaisu!
Haluan rahojen palautuksen
Ei ongelmaa! Osta palautustarra täältä ja lähetä tuote takaisin meille. Voit lukea palautusehtomme täältä.
Käsittelemme palautuksesi 2–5 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet lähetyksen varastollemme. Jos palautettu summa ei vastaa odotuksiasi, pyydämme ottamaan meihin yhteyttä viiden päivän kuluessa.
Kuinka pitkä palautusaika minulla on?
Molly&My-verkkokaupassa sinulla on 14 päivän palautusoikeus.
Ennakkotilauksissa tämä 14 päivän aika alkaa siitä päivästä, kun tilauksesi on lähetetty.
Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, käsittelyaika on yleensä 2–5 arkipäivää.
Alennusmyyntien tai juhlapyhien aikana käsittely voi kestää hieman kauemmin.
Hyvitämme summan mahdollisimman nopeasti, mutta pankkiviiveen vuoksi rahojen näkyminen tililläsi voi kestää yhden arkipäivän.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä, ota meihin yhteyttä: mail@mollyandmy.fi
Haluan vaihtaa tuotteen
Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai väriin, tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta varmistaaksesi, että se on varastossa.
Sen jälkeen voit palauttaa alkuperäisen tuotteen meille.
Pitääkö minun maksaa palautuskulut itse?
Kyllä, palautuksen postikulut ovat asiakkaan vastuulla.
Voit kuitenkin helposti ostaa palautustarran kauttamme hintaan 8 euroa.
En ole saanut palautustarraani
Jos et ole saanut palautustarraasi muutaman tunnin kuluessa, tarkista ensin sähköpostisi roskaposti-, mainos- tai roskakansio.
Jos et vieläkään löydä palautustarraa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: mail@mollyandmy.fi
Mistä voin ostaa palautustarran?
Voit ostaa palautustarran täältä.
Palautukseni palautui takaisin minulle
Näin voi käydä, jos alkuperäisen tarran viivakoodia ei ole yliviivattu tai peitetty kunnolla. Suosittelemme aina, että asetat uuden palautustarran suoraan vanhan päälle – tai peität alkuperäisen viivakoodin huolellisesti.
Jos palautuslähetys on palautunut sinulle takaisin, peitä alkuperäinen viivakoodi ja lähetä paketti uudelleen. Tämän pitäisi ratkaista ongelma.
Sain väärän tuotteen
Pahoittelemme tilannetta! Joskus virheitä voi tapahtua tilausten käsittelyssä.
Palauta virheellinen tuote meille – hyvitämme palautuskustannukset.
Jos haluat oikean tuotteen ja se on yhä varastossamme, lähetämme sen sinulle ilman lisäkustannuksia.
Minulla on reklamaatio
Jos tuote on viallinen tai puuttuu, hoidamme asian tietenkin asianmukaisesti.
Lähetä meille sähköpostitse nimesi, tilausnumerosi, virheen tai puutteen kuvaus sekä selkeät valokuvat, joista virhe näkyy.
Jos reklamaatio hyväksytään, käsittelemme sen ja hyvitämme mahdolliset kulut.
Lue lisää reklamaatioista täältä.
Erikoistuoteryhmät
Seuraavat myyntiehdot koskevat tuotteita, jotka kuuluvat kategoriaan: Preloved Vintageline x Molly&My
Alennukset
Preloved Vintageline x Molly&My -tuotteet eivät kuulu Molly&My:n alennusten piiriin.
Tuotteita ei voi ostaa luotolla.
Tuotteen kunto palautettaessa
Olet vastuussa vain mahdollisesta tuotteen arvon alenemisesta, joka johtuu muusta käsittelystä kuin siitä, mikä on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan toteamiseksi.
Voit luonnollisesti tutkia tuotetta samalla tavalla kuin fyysisessä liikkeessä – mutta et saa ottaa sitä varsinaiseen käyttöön.
Jos tuotetta on käytetty enemmän kuin tämä sallii, se katsotaan käytetyksi, mikä voi tarkoittaa, että saat vain osittaisen tai ei lainkaan hyvitystä riippuen tuotteen arvioidusta jälleenmyyntiarvosta.
Jos peruutat ostosi, palautamme maksamasi summan, vähennettynä mahdollisella arvonalennuksella.
Hyvitys suoritetaan, kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja varmistaneet, että se täyttää peruuttamisoikeuden ehdot.
Vastuuvapauslauseke
Molly&My ei ole valtuutettu, sidoksissa oleva tai virallisesti yhteydessä mihinkään niistä tuotemerkeistä, joita mainitaan tai myydään Preloved Vintageline x Molly&My -kokoelmassa.
Kaikkia tuotenimiä, tavaramerkkejä, logoja ja kuvia käytetään ainoastaan tunnistamistarkoituksiin, ja ne kuuluvat niiden rekisteröidyille omistajille.
Molly&My ei edusta mainittuja tuotemerkkejä eikä vaadi oikeuksia niihin.
Emme toimi valtuutettuna jälleenmyyjänä, myyntiedustajana tai näiden tuotemerkkien edustajana.