Tilaukseni
Voinko ostaa vaatteita kivijalkamyymälästä?
Meillä ei vielä ole fyysistä myymälää, joten valitettavasti tuotteitamme ei voi ostaa suoraan liikkeestä.
Ymmärrämme, että oikean koon valinta verkossa voi olla haastavaa – siksi autamme sinua mielellämme mittojen ja istuvuuden kanssa.
Voit soittaa meille numeroon +45 6013 3644 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen mail@mollyandmy.fi – autamme sinua mielellämme!
Voinko muuttaa tilaustani?
Emme voi taata, että tilaustasi voidaan enää muokata, sillä käsittelemme tilauksia hyvin nopeasti, jotta saat pakettisi mahdollisimman pian.
On siis mahdollista, että tilauksesi on jo käsittelyssä.
Ota kuitenkin rohkeasti yhteyttä – tarkistamme mielellämme tilauksesi tilanteen.
Tuotteet katosivat ostoskoristani?
Tuotteita ei varata, kun ne lisätään ostoskoriin. Tuote varataan sinulle vasta, kun olet suorittanut tilauksen loppuun.
Tämä tarkoittaa, että tuote voi loppua varastosta ennen kuin ehdit viimeistellä tilauksesi.
Onko tilaukseni rekisteröity onnistuneesti?
Saat tilausvahvistuksen heti, kun ostoksesi on hyväksytty. Näitkö virheilmoituksen?
Jos et saa tilausvahvistusta tai kohtasit virheen, ota meihin nopeasti yhteyttä osoitteeseen mail@mollyandmy.fi – tarkistamme välittömästi, onko tilauksesi rekisteröity.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Kyllä, totta kai!
Kirjoita meille osoitteeseen mail@mollyandmy.fi ja käytä otsikkona "Peruutus" – käsittelemme tilauksesi peruutuksen mahdollisimman nopeasti.
Jos tilauksesi on jo ehditty lähettää, voit silti palauttaa sen normaalisti.
Voit ostaa palautustarran tämän linkin kautta.
Tein saman tilauksen vahingossa kahdesti?
Jos olet vahingossa tehnyt saman tilauksen kahteen kertaan, ota meihin nopeasti yhteyttä osoitteeseen mail@mollyandmy.fi – peruutamme toisen tilauksen puolestasi.
Jos tilaus on jo ehditty lähettää, voit palauttaa sen normaalisti.
Voit ostaa palautustarran tämän linkin kautta.
En ole saanut tilausvahvistusta?
Tilausvahvistus lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilausta tehdessäsi.
Jos et saa vahvistusta heti, odota 10–15 minuuttia – joskus lähetyksessä voi olla pieni viive.
Tarkista myös roskaposti- tai mainoskansio – toisinaan tilausvahvistus voi päätyä sinne.
Jos et löydä viestiä mistään, ota meihin yhteyttä osoitteeseen mail@mollyandmy.fi – tarkistamme tilauksesi tilanteen ja korjaamme mahdolliset virheet.
Annoin väärät tiedot tilauksessa?
Ei huolta! Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian osoitteeseen mail@mollyandmy.fi, niin korjaamme tiedot puolestasi.
Jos tilauksesi on jo lähetetty, emme valitettavasti voi enää muuttaa osoitetta, postinumeroa tai kaupunkia – mutta voimme varmistaa, että seurantatiedot toimitetaan oikeaan sähköpostiosoitteeseen.