Toimitus ja lähetys

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Me Molly&Myllä rakastamme nopeita toimituksia aivan kuten sinäkin! Siksi panostamme siihen, että saat tilauksesi mahdollisimman pian oston jälkeen. Voit aina nähdä arvioidun toimitusajan ostoskorissa – tämä arvio pitää paikkansa 99 % tapauksista. Joskus virheitä kuitenkin tapahtuu, ja silloin autamme sinua mielellämme.

Tarkistathan tilausvahvistuksestasi, että yhteystietosi ovat oikein. Jos jokin tieto pitää korjata, voit ottaa meihin yhteyttä – korjaamme sen puolestasi.

Jos tilasit ennakkotuotteen, se lähetetään vasta, kun tuote on saapunut varastoomme. Jos tilaukseesi sisältyi myös muita tuotteita, ne lähetetään yhdessä ennakkotuotteen kanssa, ellei toisin ole sovittu.

Toimitusvahvistuksestasi löydät seurantakoodin, jolla voit seurata pakettiasi kuljetusyhtiön verkkosivustolla.

Seuraa tilaustasi täältä:

Lähetämme kaikki tilaukset vakuutettuna ja seurattavana.

Huomio: Alennusmyyntien aikana toimitusaika voi olla 1–2 päivää normaalia pidempi.

Kuinka saan ilmaisen toimituksen?

Saat aina ilmaisen toimituksen Psoti:n kautta, kun tilauksesi arvo on yli 99 EUR.

Puuttuuko tuotteita tai saitko väärän tuotteen?

Pahoittelemme tilannetta! Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme osoitteessa mail@mollyandmy.fi, niin hoidamme asian nopeasti kuntoon.

Jos tuote on ehtinyt loppua varastosta ennen kuin ehdimme lähettää sen, hyvitämme tietenkin tuotteen hinnan.

Olen saanut vahingoittuneen tuotteen

Olemme todella pahoillamme! Hoidamme tilanteen nopeasti ja ilman lisäkuluja sinulle.

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen mail@mollyandmy.fi, ja liitä mukaan:

  • tuotteen nimi

  • lyhyt kuvaus vauriosta

  • selkeä kuva viallisesta tuotteesta

Jos haluat uuden tuotteen, lähetämme sen sinulle mahdollisimman pian. Jos et halua vaihtotuotetta, hyvitämme tietenkin koko summan.

Voinko vielä muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Emme voi taata, että tilaustasi ei ole jo käsitelty ja lähetetty, mutta yritämme parhaamme!
Jos haluat tehdä muutoksia tai peruuttaa tilauksen, ota yhteyttä mail@mollyandmy.fi – autamme mielellämme.

En voi valita haluamaani toimitustapaa

Verkkokaupassamme tarjoamme seuraavat toimitustavat:

  • DHL (2–4 arkipäivää)

  • Posti (2–4 arkipäivää)

Jos et näe haluamaasi toimitusvaihtoehtoa, syynä voi olla se, ettei kuljetusyritys toimita alueellesi.
Toinen mahdollinen syy on, että tilauksesi sisältää tuotteita (esim. lasia, kynttilöitä, nesteitä), joita emme turvallisuussyistä toimita kaikkien kuljetusyhtiöiden kautta.

Paketistani ilmoitetaan olevan noudettavissa, mutta en ole saanut viestiä?

Jos seurantalinkin mukaan pakettisi on noudettavissa noutopisteestä, mutta et ole saanut ilmoitusta tekstiviestillä tai sähköpostilla – ei hätää!
Voit noutaa pakettisi esittämällä seurantanumeron ja henkilötodistuksen.